پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری. :: فایل کاران

فایل کاران

فایل کاران

فایل کاران

فایل کاران

کلمات کلیدی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی.

پاورپوینت قهوه .

پرسشنامه خوش بینی علمی مدرسه (هوی و همکاران

2008).

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه

پاورپوینت سبزی کاری عمومی

اکسل لیستوفر آرماتوربندی

ثبت نام آی نوتی iNote registration

کسب درآمد عالی با آی نوتی.

مکمل چاقی مکارنج

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی..

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings .

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

دریافت سکه رایگان و بینهایت برای بازی کوییز آف کینگز Quiz Of Kings

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

ارزیابی مفاهیم و محتوای فمینیستی در سینمای زنان فیلمساز ایرانی.

پاورپوینت برنامه ریزی آموزشی و درسی .

راهنمای فارسی اینورتر میکرومستر 440 + درایو Micro master 440 .

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان .

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس شادکامی و خوشبختی در زندگی .

(آشنائی با طراحی و اجرای نقشه های برق مسکونی)

روشهاى آموزش انفرادى (individual instruction) .

پاورپوینت خانواده درمانی ساختاری مینوچین

دانلود نقشه دوم دیتیل و جزییات اجرایی تاسیسات برق

پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 33
حجم 1392 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی کسب و کار و پول


توضیحات کامل
 

دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

برای پیش بینی و برآورد خروجی های پیوسته بکار می رود برآورد میزان خرید یک مشتری احتمال اینکه فردی به یک طرح بازاریابی پاسخ مثبت دهد برآورد زمان رخداد یک واقعه مانند از دست دادن یک مشتری همانند طبقه بندی و برآورد است با این تفاوت که رکوردها را بر اساس رفتار آینده آنها طبقه بندی و یا مقادیری در اینده را برآورد می کند

 

 

 

فهرست مطالب
داده کاوی
Related Fields
Classification
Estimation
prediction
Association Rules
Clustering
Profiling
بازاریابی
بازاریابی مستقیم
Cross-selling
(Costumer Relationship Management (CRM
مزایای استفاده از CRM
چرخه پروژه داده کاوی
داده کاوی در پروسه تجارت
تاثیرویژگیهای دموگرافیک بر خرید
تولید اتومبیل جدید
وفاداری مشتریان یک شرکت تلفن همراه
شبکه عصبی مصنوعی
مشتریان بد حساب بانک
نرخ پاسخ به طرح بازاریابی
منابع

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی